Lliurament dels Premis Miramar a la Creativitat Audiovisual
publicat per EMAV @ 7:25 PMAquest passat divendres 14 de maig ha tingut lloc l’acte d’entrega al Parlament de Catalunya dels Premis Miramar a la Creativitat Audiovisual convocats pel Consell Assessor de RTVE. Els aspirants a aquests guardons són estudiants universitaris i de grau superior en comunicació pels seus treballs destacats en el món de la ràdio i la televisió.
“Caputxeta“, crèdit de síntesi de l’any passat, va ser presentat per EMAV -gràcies a la feina del professor Vicenç Escribà i el suport d’Anna Romeu- dintre de la modalitat de televisió, resultant finalista d’entre desenes de treballs presentats per més de 20 centres universitaris i de formació professional de Catalunya. No va poder emportar-se el guardó, però l’equip va rebre, de mans del President del Parlament Ernest Benach, el diploma que acredita aquest reconeixement. Recordem que els alumnes que van realitzar aquest crèdit són: Xavier Alabart, Alba Arànega, Alina Constansó, Georgina Garcia, Judith Membrives, Sònia Monjo, Patricia Moreno,
Catalina Pericás, Judith Piñol i Gemma Portolés.
En aquesta segona edició dels premis, el Miramar de Televisió va ser per al projecte “Llenguatge de signes“ de Maria Victòria Bernal, també ex-alumne d’EMAV.
Esperem que segueixin recollint molts èxits en el futur. Enhorabona a tots!!
Aquí trobareu més informació
_____________________________________________________________________________________________
