Notícies
El repte de fer un curtmetratge de 5 minuts en 72 hores (Arriba el concurs LENDEMA 2025)
El repte de fer un curtmetratge de 5 minuts en 72 hores
Produir una peça audiovisual de 5 minuts en un cap de setmana (72 hores) és el repte que proposa el Concurs LENDEMÀ que organitza l’alumnat de l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona (EMAV) des de fa 21 anys. La propera edició ja està en marxa i se celebrarà del 4 al 7 d’abril de 2025, qui hi vulgui participar pot fer la inscripció fins al 3 d’abril a lendema.com/inscripcions/
Els curtmetratges que participen en aquest concurs han d’integrar en la història dues premisses que farà pública l’organització a través de la web del concurs i de les xarxes socials en el moment del seu inici, exactament el dia 4 d’abril a les 12h. A partir d’aquí, el rodatge es pot fer fins al 7 d’abril a les 12h, data màxima en la qual es pot lliurar el curtmetratge via WeTransfer.
Des de fa 21 anys l’alumnat de segon curs del CFGS de Realització de Projectes Audiovisuals i d’Espectacles de l’Escola de Mitjans Audiovisuals de Barcelona (EMAV) organitza aquest concurs que vol incentivar la creació de productes audiovisuals i oferir una oportunitat d’elaborar una obra pròpia amb la possibilitat de ser premiats amb diferents recompenses.
Un jurat format per professionals del sector audiovisual valora els curtmetratges i decideix els guanyadors dels diferents premis. Els tres primers són de 300, 200 i 100 euros, respectivament, a més dels premis especials: al millor curtmetratge en català que atorga PLATAFORMA PER LA LLENGUA (300€) i del públic, patrocinat per AVISUALPRO (amb 500€ en material de lloguer). Com a novetat de l’edició d’enguany, també hi ha un premi a la millor fotografia de l’equip de rodatge patrocinat per la FILMOTECA amb un abonament de 10 entrades.
La gala de lliurament de premis serà el dia 9 de maig a les 18 h a la Sala d’Actes de l’EMAV.
Tota la informació a lendema.com i a instagram a @lendemaemav.
Deixa un comentari